DigitalPixel | Egy grafikus hajléktalanok tábláit tervezte újra
A segélykérő táblák olyan dizájnnal készültek el, mintha valami trendi étterem vagy ruhabolt előtt lennénk. Kreativitással is lehet segíteni. Olvasd el!
grafikus, design, marketing
1
post-template-default,single,single-post,postid-1,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Egy grafikus hajléktalanok tábláit tervezte újra

Egy grafikus hajléktalanok tábláit tervezte újra

Rengeteg hajléktalant látunk nap mint nap, embereket, akik az utcán élnek, utcán alszanak olyan hidegben, hogy mi 5 percet nem tudunk kint lenni, amíg a ciginket elszívjuk a kocsma előtt. Megszoktuk őket, nem figyelünk rájuk, ami szörnyű, de tény. Egy chicagói művész megpróbálta felhívni a figyelmet ezekre az állapotokra. A hajléktalanok segélykérő tábláit tervezte újra, olyan dizájnnal, mintha valami trendi étterem vagy ruhabolt előtt lennénk. Alapból nem olvassuk el ezeket a táblákat.

Így viszont távolról szemet szúrnak, látjuk, hogy valami nem stimmel velük. Ezzel a kommunikációval talán fel lehet hívni a figyelmet az utcán élő emberekre, és talán a járókelőnek eszébe jut segíteni is.