digitalpixel
Kreatív Ügynökség Budapest

Márkaépítő weboldal készítés

Amikor a “márka” szót halljuk, legtöbbünk a logóra asszociál. Pedig valójában ennél sokkal több van mögötte: szlogen, név, illat, érzés, színek, illetve maga a kommunikáció. Itt lép be a képbe a weboldal készítés, ami magában hordozza a márka összes tulajdonságát.

Ma már nincs honlap nélkül márka, hiszen az elmúlt 10-20 évben rohamosan megnőtt az online jelenlét fontossága. Éppen ezért még soha nem volt ennyire fontos egy jól megtervezett és kivitelezett honlap mint ma. Legyen szép, gyors, könnyen kezelhető, adja át a márka üzenetét és építse is annak népszerűségét. Nagyon összetett feladat.

Miként lesz akkor márkaépítő a weboldal készítés?

A legjobb az, ha a weboldal készítés olyan cégnél történik, akik nem csak a weboldal készítéshez, hanem a marketinghez is értenek. Ahhoz ugyanis, hogy a honlap is megfelelően építse a márkát, azt is az alapoktól megfelelően kell összerakni.

Először is egy logikusan felépített weboldal kell

Legyen átlátható, logikusan felépített menüpontokkal, passzoljon a megjelenés a márkához és legyenek megfelelő keresőoptimalizálási beállítások. Ezek már poziciónálják a márkát és a honlapot is.

Reszponzív megjelenés

Rohanó világban élünk, ahol már mindent az interneten keresünk és találunk meg. Arra viszont ügyelni kell, hogy minden réteget kiszolgáljunk, azt is aki laptopról, tabletről vagy telefonról szörföl. A megjelenésre minden felületen ugyanakkora hangsúlyt kell helyezni.

Social media integrálás

A közösségi médiás felületek összeillesztését a honlappal nem szabad elhanyagolni. A Facebook, Instagram és egyéb közösségi felületeken történő hirdetés úgyis a honlapra viszi majd a látogatót, de ettől még fontos, hogy a design hasonlítson egymásra, így sokkal jobb konverziót lehet elérni. Ellenkező esetben a látogató elbizonytalanodik, hogy biztosan jó helyre érkezett-e.

Folyamatos frissítések

Amennyiben a honlap és a közösségi média felületek is készen vannak, gondolhatnánk, hogy mindennel megvagyunk. Sajnos ez nincs így, hiszen ahhoz, hogy új ügyfeleket szerezzünk és a régi vásárlóinkat is vissza csábítsuk, szükségünk van újításokra. Akárcsak a honlap, a Facebook fiók is frissítésre szorul. Tegyünk közzé bejegyzéseket, találjunk ki újdonságokat.

Mérés, Analytics

Amennyiben pénzt adunk valamire, egyértelműen szeretnénk tudni, hogy a kiadott pénz megtérül-e. Ennek követésére használjuk az analitika eszközöket. Persze a számok és grafikonok nyomon követése nem a legkellemesebb feladat, de ebből pontosan láthatjuk az adatokat.

 

 

Most akkor beszéljünk a Te
vállalkozásod marketingjéről

Az alábbi ajánlatkérés űrlapon keresztül tudod felvenni velünk a kapcsolatot. Ezután legfeljebb 8 órán belül válaszolunk és meglátjuk, hogy tudunk-e segíteni. A továbbiakat e-mailben vagy telefonon beszéljük majd meg