Weboldal elemzés

Az elemzés átadása, megbeszélése után a gyakorlati teendőket az végzi el, akit megbízol vele. Nyugodtan elviheted a meglevő, jól bevált partneredhez, sőt, segítünk neki értelmezni is.

Hogyan működik valójában a weboldalad?


Előfordul sajnos, hogy egy weboldal nem úgy teljesít, ahogy azt elvártad volna.
Lehet, hogy rosszul lett megtervezve a web design, az is előfordulhat, hogy nem
a megfelelő web keretrendszerre lett fejlesztve a weboldal.

Sok esetben rosszul lett megírva a tartalom vagy éppen kevés és nem releváns tartalom lett gyártva a weboldaladra és éppen emiatt teljesít rosszul. Viszont ketté kell választani a technikai felépítésből adódó alul teljesítést és SEO vagy tartalommarketing nem megfelelő alkalmazásából adódó problémákat.

Nekünk nem jelent akadályt feltárni mind a technkai és mind a tartalmi, marketing hibákat, hiszen 15 éve ezt tesszük. Tervezünk, fejlesztünk, tartalmat gyártunk és közben tanulunk, a saját és ügyfeleink a Ti hibátokból.

Megvizsgáljuk, hogy a weboldal megfelelően van e megtervezve, itt jön a kedvenc szavunk a UX design, azaz a felhasználói élmény mennyire jelent élményt felhasználóidnak? Biztos, hogy jó helyre kerültek az a „gombok”, „tartalmi dobozok” , jó e az a banner kép ott a főoldalon, vagy a kosárba került termékeket egy webáruház esetében mennyire könnyű elvinni a fizetésig. Megnézzük, hogy a Te ügyfeleid/vásárlóid mennyire tudnak eligazodni a weboldaladon. Mennyire tudják könnyen fogyasztani a designt.

Majd ugyanezt tesszük a tartalommal. Elolvassuk, elemezzük, megpróbáljuk fogyasztani. Csapatunkat erősíti reklámpszichológus is, úgyhogy hidd el nem lesz nehéz dolgunk. Könnyen átverekedjük magunkat a weboldal szövegíró által megfogalmazott mondatokon.

Ezek után megvizsgáljuk weboldalad SEO szempontból is. Megnézzük mennyire teljesít a keresők szerint a weboldal. Mennyire vannak jól vagy nem jól beállítva Ads kampányaid vagy éppen a Facebook hirdetésed.

A legvégén mindent kielemezünk és konkrét javaslatot teszünk, sőt részletesen leírjuk , hogy mely problémákon kell javítanod ahhoz, hogy weboldalad bevételt is termeljen.


Maximális diszkréció és titoktartás

Mielőtt bármi is történne, bármit is megmutatnál, aláírunk egy titoktartási szerződést, amivel garantáljuk, hogy amit láttunk, ami elhangzott, az nem tartozik másra.

Az elemzés átadása, megbeszélése után a gyakorlati teendőket az végzi el, akit megbízol vele. Nyugodtan elviheted a meglevő, jól bevált partneredhez, sőt, segítünk neki értelmezni is. Ha pedig minket bízol meg, akkor minden erőnket bevetve egy bevétel termelő digitális felületet varázsolunk.


Stratégiában gondolkodunk

Irodánban is szívesen látunk Zuglóban. Így könnyen át tudjuk beszélni új projektedről. Mindezt egy jó kávé mellett.


Az alábbi ajánlatkérés gombra tudod felvenni velünk a kapcsolatot. Ezután legfeljebb 8 órán belül válaszolunk és meglátjuk, hogy tudunk-e segíteni. A továbbiakat e-mailben vagy telefonon beszéljük majd meg.

Telefonon is hívhatsz minket a 06(20) 438 32 20 -as számon


Kérd ajánlatunkat

Hogy épül fel a weboldal elemzés?




Seo elemzés

Az oldal szoftveres mérése során megnézzük a helyezéseket az adott kulcsszavakra, keresési kifejezésekre; az oldal technikai és tartalmi megfeleléseit, betöltési időt, oldalakat, linkeket, stb.




Analytics elemzés

Betekintünk az Analytics, és a webmestereszközök fiókba és az ott található adatokat értelmezzük közösen. Ez egy nagyon fontos lépcső, sok mindenre fény derülhet a forgaloből, meg arról, hogyan használják a látogatók a webhelyedet, illetve a Google szemével is megnézzük az oldalt. Semmihez nem nyúlva, csak az adatokat szűrjük több módon.



Tartalomelemzés

Ez külön is kérhető, jellemzően akkor jön jól, ha már régebbi az oldal, sok tartalom van rajta és ezeket kell rendbetenni, például felújítás, vagy keresőoptimalizálás megkezdése előtt. A másik szempont a tartalomelemzésnél az, hogy mennyire hasznos, segíti-e az oldal célját?




Konkurenciaelemzés

Kik a fő versenytársaid a piacon? Hol vannak ők jelen, mit mondanak, miben más, miben jobb esetleg az ő kommunikációjuk? – Induló oldalak esetében piacralépés előtt is hasznos, így lehet jól pozícionálni.