Kattintás alapú hirdetés, marketing startégia
Google Ads hirdetés
A keresőmarketinggel (Adwords) nagyon pontosan tudunk célozni, de a legjobb az egészben, hogy csak azért kell fizetni, aki valóban kattintott is. Csak Google minősített kollégák végzik a kampánykezelést.

Miben vagyunk mások?
Digitális stratégiában gondolkodunk

Kreatív Ads hirdetések

Konverzióoptimalizálás

Ads tesztelés
Google Ads kampánykezelés
A keresőmarketinggel (Adwords) nagyon pontosan tudunk célozni, de a legjobb az egészben, hogy csak azért kell fizetni, aki valóban kattintott is. Csak Google minősített kollégák végzik a kampánykezelést. A google hirdetések nagyon jó eredményeket tudnak hozni megfelelő beállításokkal és szakértelemmel.
Hogyan kezdünk neki?
Az Adwordsről folyamatos jelentés készül, melyet élőben, datastudio linken lehet nyomonkövetni. A hirdetéseket a legmagasabb minősítést elnyert Google Premier Partner kolléga fogja kezelni.
Az adwords fiókhoz a beállítások ideje alatt admin jogot kérünk.
A hirdetési kattintások költsége a Google részére történik saját cégnévre, saját bankkártyával. A rászánt keretösszegből kérésre részletes megtérülési számítást végzünk, hogy az adott kategóriákra mennyit érdemes költeni, milyen osztásban. Nem a kattintás árára, hanem a konverzió árának csökkentésére törekszünk, vagyis arra, hogy minél olcsóbban jöjjön létre a valós és értékes kapcsolatfelvétel.
Miket végzünk el?
- Kampányok és hirdetéscsoportok létrehozása, meglévők javítása (bármilyen kampánytípus)
- Kulcsszó kutatás és az új, releváns kulcsszavak beállítása
- Hirdetésszövegek felülvizsgálata, új szövegek megírása
- Képes hirdetések létrehozása
- Hirdetésbővítmények létrehozása
- Google Analytics összekötése, beállítások elvégzése
- Google Tag Manager összekötése, beállítások elvégzése
- Konverzió mérések beállítása, tesztelése
- Remarketing és dinamikus remarketing beállítása, tesztelése
- Földrajzi célzás beállítása (csak abban az országban, megyében és városban jelenik meg a hirdetése ahol szeretné)
- Hirdetés ütemezés beállítása (melyik napon és hány órakor fussanak a hirdetések)
- Eszköz típus beállítása (megjelenjen-e mobilon, tableten, asztali gépen)
- Demográfiai célzás beállítása (kinek jelenjen meg a hirdetés: férfi-nő, hány éves)
- Finombeállítások a fentiekhez kapcsolódóan
Google Ads kampányok
Kattintás alapú hirdetéseidet így építjük fel.

Hirdetési audit
Elsődleges, hogy megtudjuk mi történt eddig. Részletesen megvizsgáljuk a meglévő fiókokat, a weboldal történetet. Ha új termekről van szó, jöhet a 2. Lepés

Részletes felmérés
Átbeszélünk 5 pontot: mit kinek, mikor, hogyan és miért. Ez alapján összeállítjuk a hirdetési tervet. Fontos, hogy beállítsuk a költségkeretedet és, hogy mikor fussanak le a hirdetéseid.

Kulcsszó kutatás
A Google marketing eszközökkel kielemezzük és megvizsgáljuk, hogy milyen kulcsszavakra lőjünk és mi hozza majd a legtobb bevételt a legalacsonyabb költségekkel

Versenytárs elemzés
Megnézzük mire hirdetnek a versenytársak és hozzáigazítjuk a mi kampányunkat hogy kikerüljük vagy megelőzzük őket.

Beallítás és kreatívok elkészítése
Bemutatjuk az hirdetesi szövegeket, képeket, es jóvahagyást kérünk. Beállítjuk a fiókot és az eszközöket.

Első eredmények és riportok
Elindítjuk a hirdetést és elkezdjük az éles elemzést. Küldjük az első eredményeket és riportokat