digitalpixel
Kreatív Ügynökség Budapest
Kattintás alapú hirdetés, marketing startégia

Google Ads hirdetés

01.

Kattintás alapú hirdetés

A keresőmarketinggel (Adwords) nagyon pontosan tudunk célozni, de a legjobb az egészben, hogy csak azért kell fizetni, aki valóban kattintott is. Csak Google minősített kollégák végzik a kampánykezelést. A google hirdetések nagyon jó eredményeket tudnak hozni megfelelő beállításokkal és szakértelemmel.

02.

Hogyan kezdünk neki?

Az Adwordsről folyamatos jelentés készül, melyet élőben, datastudio linken lehet nyomonkövetni. A hirdetéseket a legmagasabb minősítést elnyert

Google Premier Partner kolléga fogja kezelni.
Az adwords fiókhoz a beállítások ideje alatt admin jogot kérünk.

A hirdetési kattintások költsége a Google részére történik saját cégnévre, saját bankkártyával. A rászánt keretösszegből kérésre részletes megtérülési számítást végzünk, hogy az adott kategóriákra mennyit érdemes költeni, milyen osztásban. Nem a kattintás árára, hanem a konverzió árának csökkentésére törekszünk, vagyis arra, hogy minél olcsóbban jöjjön létre a valós és értékes kapcsolatfelvétel.

03.

Mit végzünk el kampányindítás előtt

  • Kampányok és hirdetéscsoportok létrehozása
  • Kulcsszó kutatás és az új, releváns kulcsszavak beállítása
  • Hirdetésszövegek felülvizsgálata, új szövegek megírása
  • Képes hirdetések létrehozása
  • Hirdetésbővítmények létrehozása
  • Google Analytics összekötése
  • Google Tag Manager összekötése
  • Konverzió mérések beállítása
  • Remarketing és dinamikus remarketing beállítása, tesztelése
  • Földrajzi célzás beállítása
  • Hirdetés ütemezés beállítása
  • Eszköz típus beállítása
  • Demográfiai célzás beállítása
  • Finombeállítások a fentiekhez kapcsolódóan