Google Ads hirdetés

A keresőmarketinggel (Adwords) nagyon pontosan tudunk célozni, de a legjobb az egészben, hogy csak azért kell fizetni, aki valóban kattintott is. Csak Google minősített kollégák végzik a kampánykezelést. A google hirdetések nagyon jó eredményeket tudnak hozni megfelelő beállításokkal és szakértelemmel.
Hogyan kezdünk
neki?
Az Adwordsről folyamatos jelentés készül, melyet élőben, datastudio linken lehet nyomonkövetni. A hirdetéseket a legmagasabb minősítést elnyert
Google Premier Partner kolléga fogja kezelni.
Az adwords fiókhoz a beállítások ideje alatt admin jogot kérünk.
A hirdetési kattintások költsége a Google részére történik saját cégnévre, saját bankkártyával. A rászánt keretösszegből kérésre részletes megtérülési számítást végzünk, hogy az adott kategóriákra mennyit érdemes költeni, milyen osztásban. Nem a kattintás árára, hanem a konverzió árának csökkentésére törekszünk, vagyis arra, hogy minél olcsóbban jöjjön létre a valós és értékes kapcsolatfelvétel.
Mit végzünk el kampányindítás
előtt
- Kampányok és hirdetéscsoportok létrehozása, meglévők javítása (bármilyen kampánytípus)
- Kulcsszó kutatás és az új, releváns kulcsszavak beállítása
- Hirdetésszövegek felülvizsgálata, új szövegek megírása
- Képes hirdetések létrehozása
- Hirdetésbővítmények létrehozása
- Google Analytics összekötése, beállítások elvégzése
- Google Tag Manager összekötése, beállítások elvégzése
- Konverzió mérések beállítása, tesztelése
- Remarketing és dinamikus remarketing beállítása, tesztelése
- Földrajzi célzás beállítása (csak abban az országban, megyében és városban jelenik meg a hirdetése ahol szeretné)
- Hirdetés ütemezés beállítása (mikor jelenjen meg a hirdetés)
- Eszköz típus beállítása (megjelenjen-e mobilon, tableten, asztali gépen)
- Demográfiai célzás beállítása (kinek jelenjen meg a hirdetés)
- Finombeállítások a fentiekhez kapcsolódóan